Cocoon
Reference

Příběhy Staropramenu

Pro naše klienty rádi uděláme první poslední, obzvlášť pro ty, se kterými spolupracujeme už pěknou řádku let. Staropramen si předsevzal, že v rámci redesignu značky představí výjimečné lidi a události, díky nimž je dnes tím, čím je - úspěšnou pivní značkou, která pomáhá šířit dobré jméno českého pivovarnictví po celém světě.

Naším úkolem bylo vytvořit speciální edici plechovek, která nový design uvede na trh. Tak se z nás stali vypravěči příběhů spojených se smíchovským pivovarem, jeho tradicemi a pivy, která se tu vaří. Abychom podpořili unikátnost příběhů, vytvořili jsme pro každý z nich na míru typografii, která dává vyniknout nejdůležitějším informacím o pivovaru, precizním způsobu vaření a chuťovém profilu jednotlivých piv.

 

Celkem jsme dali podobu čtrnácti příběhům. Ale v žádné knize je nehledejte - jsou totiž na zadních stranách plechovek se Smíchovem, Jedenáctkou, Ležákem nebo Nealkem vyvedených v osobitém grafickém stylu, který se přirozeně, byť neplánovaně, nakonec stal součástí vizuální identity Staropramenu.

 

 

Speciální edice plechovek Staropramenu přináší možnost vychutnat si každé pivo trochu jinak - s designem představujícím v moderním duchu hodnoty, na nichž značka vždy stála - bohatou historii, poctivé pivovarské řemeslo a kvalitní ingredience. Pivo je po staletí nedílnou součástí českého života a kultury, i proto si ceníme příležitosti vzdát mu hold a odvyprávět část jeho příběhů v identitě Staropramenu.

 

tagy: Redesign Staropramen visual identity packaging design obalový design

Může se vám také líbit:

Sklenice od svatého pramene Sklenice od svatého pramene
6.9.2017

Sklenice od svatého pramene

Jak balená voda získala místo u stolu.

více
Návrat do budoucnosti: Staropramen Návrat do budoucnosti: Staropramen
27.7.2017

Návrat do budoucnosti: Staropramen

Stopadesát let stará značka se navrací ke svým kořenům.

více
Mazagrande pohání vaši zvědavost Mazagrande pohání vaši zvědavost
16.6.2017

Mazagrande pohání vaši zvědavost

Kávu si objednáváme s cukrem a mlékem, tak proč ne s limonádou?

více
let's connect
Loading...