Cocoon
Reference

Návrat do budoucnosti: Staropramen

Staropramen vaří na Smíchově pivo už celých 150 let. A my jim posledních 15 pomáháme tvořit značku věrnou tradici, hodnotám a dlouholeté historii pivovaru. Dnes jsme překročili další metu. Přinášíme novou vizuální podobu, která se k historickým kořenům navrací. Prohlédněte si s námi, jak se časem měnily etikety na lahvi a zkuste si představit, jak bude nejen obalová budoucnost piva vypadat.

 

Naším hlavním úkolem bylo najít způsob, jak pojmout tradici moderně. Staropramen se totiž své historii nevzdaluje. Naopak na bohatém dědictví staví. V posledním století s změnila se nejen doba, ale i okolí smíchovského pivovaru. Esence a receptura plná kvalitních přísad však ze Staropramenu nevymizela. Značka tak směle hledí do budoucnosti, aniž by zapomněla na svůj hrdý původ.

 

Novým vzhledem pivovar sjednotil lokální vizuální podobu etiket s tou světovou. Navrátil se ke svým klíčovým hodnotám - bohaté řemeslné dovednosti a lásce k pražskému dědictví. Jsme rádi, že jsme návratem zpátky v čase pivovaru pomohli vzdát hold generacím sládků, kteří se na dobrém jméně značky podíleli jako nikdo jiný. Nyní si tak pivo Staropramen vychutnáte z rozpoznatelné lahve kdekoli ve světě.

 

tagy: Redesign Branding Czech brand Staropramen packaging design etiketa Pivo

Může se vám také líbit:

Sklenice od svatého pramene Sklenice od svatého pramene
6.9.2017

Sklenice od svatého pramene

Jak balená voda získala místo u stolu.

více
Příběhy Staropramenu Příběhy Staropramenu
29.8.2017

Příběhy Staropramenu

Výjimečné uvedení nejnovějšího redesignu tradiční pražské značky.

více
Mazagrande pohání vaši zvědavost Mazagrande pohání vaši zvědavost
16.6.2017

Mazagrande pohání vaši zvědavost

Kávu si objednáváme s cukrem a mlékem, tak proč ne s limonádou?

více
let's connect
Loading...