Cocoon
Reference

Návrat do budoucnosti: Staropramen

Staropramen vaří na Smíchově pivo už celých 150 let. A my jim posledních 15 pomáháme tvořit značku věrnou tradici, hodnotám a dlouholeté historii pivovaru. Dnes jsme překročili další metu. Přinášíme novou vizuální podobu, která se k historickým kořenům navrací. Prohlédněte si s námi, jak se časem měnily etikety na lahvi a zkuste si představit, jak bude nejen obalová budoucnost piva vypadat.

 

Naším hlavním úkolem bylo najít způsob, jak pojmout tradici moderně. Staropramen se totiž své historii nevzdaluje. Naopak na bohatém dědictví staví. V posledním století s změnila se nejen doba, ale i okolí smíchovského pivovaru. Esence a receptura plná kvalitních přísad však ze Staropramenu nevymizela. Značka tak směle hledí do budoucnosti, aniž by zapomněla na svůj hrdý původ.

 

Novým vzhledem pivovar sjednotil lokální vizuální podobu etiket s tou světovou. Navrátil se ke svým klíčovým hodnotám - bohaté řemeslné dovednosti a lásce k pražskému dědictví. Jsme rádi, že jsme návratem zpátky v čase pivovaru pomohli vzdát hold generacím sládků, kteří se na dobrém jméně značky podíleli jako nikdo jiný. Nyní si tak pivo Staropramen vychutnáte z rozpoznatelné lahve kdekoli ve světě.

 

tagy: Redesign Branding Czech brand Staropramen packaging design etiketa design piva

Může se vám také líbit:

Smíchovské legendy pro celý svět Smíchovské legendy pro celý svět
18.6.2018

Smíchovské legendy pro celý svět

Kampaň vyprávějící světu příběhy z historie značky Staropramen

více
Borsodi Nitro Borsodi Nitro
10.4.2018

Borsodi Nitro

Drama v portfoliu tradiční maďarské značky.

více
Sjednocení & redesign značky Odkolek Sjednocení & redesign značky Odkolek
26.3.2018

Sjednocení & redesign značky Odkolek

Jako chleba potřebuje skvělou kůrku, značka potřebuje skvělý obal.

více
let's connect
Loading...