Cocoon
Reference

Návrat do budoucnosti: Staropramen

Staropramen vaří na Smíchově pivo už celých 150 let. A my jim posledních 15 pomáháme tvořit značku věrnou tradici, hodnotám a dlouholeté historii pivovaru. Dnes jsme překročili další metu. Přinášíme novou vizuální podobu, která se k historickým kořenům navrací. Prohlédněte si s námi, jak se časem měnily etikety na lahvi a zkuste si představit, jak bude nejen obalová budoucnost piva vypadat.

 

Naším hlavním úkolem bylo najít způsob, jak pojmout tradici moderně. Staropramen se totiž své historii nevzdaluje. Naopak na bohatém dědictví staví. V posledním století s změnila se nejen doba, ale i okolí smíchovského pivovaru. Esence a receptura plná kvalitních přísad však ze Staropramenu nevymizela. Značka tak směle hledí do budoucnosti, aniž by zapomněla na svůj hrdý původ.

 

Novým vzhledem pivovar sjednotil lokální vizuální podobu etiket s tou světovou. Navrátil se ke svým klíčovým hodnotám - bohaté řemeslné dovednosti a lásce k pražskému dědictví. Jsme rádi, že jsme návratem zpátky v čase pivovaru pomohli vzdát hold generacím sládků, kteří se na dobrém jméně značky podíleli jako nikdo jiný. Nyní si tak pivo Staropramen vychutnáte z rozpoznatelné lahve kdekoli ve světě.

 

tagy: Redesign Branding Czech brand Staropramen packaging design etiketa design piva

Může se vám také líbit:

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable. Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.
4.12.2019

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.

Design and visual identity crafted by Cocoon for Becherovka Unfiltered

více
Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
let's connect
Loading...