Cocoon
Reference

Světový Staropramen

Staropramen je jednou z nejprodávanějších značek českého piva ve světě s bohatou historií sahající až do roku 1869. Strategie značky na světových trzích je jiná než v Česku, což odráží i vizuální identita.

Cílem redesignu, který se týkal všech příchuťových extenzí, formátů obalu a reklamních předmětů, bylo zdůraznit prémiový charakter produktu a zatraktivnit značku pro širší a mladší cílovou skupinu. 
V rámci našeho řešení jsme se snažili najít rovnováhu mezi pivovarnickou tradicí a moderním, sebevědomým vizuálním projevem. Vedle loga a „S“ ikony je charakteristickým symbolem značky zvýrazněné zlaté panorama Hradčan posilující vazbu na Prahu jako místo původu a také hlavní odlišující prvek. Specifickému tvaru etikety dávají vyniknout decentní vlnky představující řeku Vltavu, které se opakují jako embossing na zcela nové láhvi, která je výsledkem práce našich produktových designérů.

Cocoon Staropramen DesignStaropramen Lager Cocoon

tagy: Design Redesign FMCG Czech brand

Může se vám také líbit:

Smíchovské legendy pro celý svět Smíchovské legendy pro celý svět
18.6.2018

Smíchovské legendy pro celý svět

Kampaň vyprávějící světu příběhy z historie značky Staropramen

více
Borsodi Nitro Borsodi Nitro
10.4.2018

Borsodi Nitro

Drama v portfoliu tradiční maďarské značky.

více
Sjednocení & redesign značky Odkolek Sjednocení & redesign značky Odkolek
26.3.2018

Sjednocení & redesign značky Odkolek

Jako chleba potřebuje skvělou kůrku, značka potřebuje skvělý obal.

více
let's connect
Loading...