Cocoon
Reference

Světový Staropramen

Staropramen je jednou z nejprodávanějších značek českého piva ve světě s bohatou historií sahající až do roku 1869. Strategie značky na světových trzích je jiná než v Česku, což odráží i vizuální identita.

Cílem redesignu, který se týkal všech příchuťových extenzí, formátů obalu a reklamních předmětů, bylo zdůraznit prémiový charakter produktu a zatraktivnit značku pro širší a mladší cílovou skupinu. 
V rámci našeho řešení jsme se snažili najít rovnováhu mezi pivovarnickou tradicí a moderním, sebevědomým vizuálním projevem. Vedle loga a „S“ ikony je charakteristickým symbolem značky zvýrazněné zlaté panorama Hradčan posilující vazbu na Prahu jako místo původu a také hlavní odlišující prvek. Specifickému tvaru etikety dávají vyniknout decentní vlnky představující řeku Vltavu, které se opakují jako embossing na zcela nové láhvi, která je výsledkem práce našich produktových designérů.

Cocoon Staropramen DesignStaropramen Lager Cocoon

tagy: Design Redesign FMCG Czech brand

Může se vám také líbit:

Mazagrande pohání vaši zvědavost Mazagrande pohání vaši zvědavost
16.6.2017

Mazagrande pohání vaši zvědavost

Kávu si objednáváme s cukrem a mlékem, tak proč ne s limonádou?

více
Intellectual Capital Investors Association Intellectual Capital Investors Association
24.10.2016

Intellectual Capital Investors Association

Určení archetypálního vzorce značky a vytvoření odpovídající vizuální identity.

více
Lovebrand mezi jogurty Lovebrand mezi jogurty
23.10.2016

Lovebrand mezi jogurty

Redesign tradiční prémiové značky po dvaceti letech.

více
let's connect
Loading...