Cocoon
Reference

Světový Staropramen

Staropramen je jednou z nejprodávanějších značek českého piva ve světě s bohatou historií sahající až do roku 1869. Strategie značky na světových trzích je jiná než v Česku, což odráží i vizuální identita.

Cílem redesignu, který se týkal všech příchuťových extenzí, formátů obalu a reklamních předmětů, bylo zdůraznit prémiový charakter produktu a zatraktivnit značku pro širší a mladší cílovou skupinu. 
V rámci našeho řešení jsme se snažili najít rovnováhu mezi pivovarnickou tradicí a moderním, sebevědomým vizuálním projevem. Vedle loga a „S“ ikony je charakteristickým symbolem značky zvýrazněné zlaté panorama Hradčan posilující vazbu na Prahu jako místo původu a také hlavní odlišující prvek. Specifickému tvaru etikety dávají vyniknout decentní vlnky představující řeku Vltavu, které se opakují jako embossing na zcela nové láhvi, která je výsledkem práce našich produktových designérů.

Cocoon Staropramen DesignStaropramen Lager Cocoon

tagy: Design Redesign FMCG Czech brand

Může se vám také líbit:

Sklenice od svatého pramene Sklenice od svatého pramene
6.9.2017

Sklenice od svatého pramene

Jak balená voda získala místo u stolu.

více
Příběhy Staropramenu Příběhy Staropramenu
29.8.2017

Příběhy Staropramenu

Výjimečné uvedení nejnovějšího redesignu tradiční pražské značky.

více
Návrat do budoucnosti: Staropramen Návrat do budoucnosti: Staropramen
27.7.2017

Návrat do budoucnosti: Staropramen

Stopadesát let stará značka se navrací ke svým kořenům.

více
let's connect
Loading...