Cocoon
Reference

Světový Staropramen

Staropramen je jednou z nejprodávanějších značek českého piva ve světě s bohatou historií sahající až do roku 1869. Strategie značky na světových trzích je jiná než v Česku, což odráží i vizuální identita.

Cílem redesignu, který se týkal všech příchuťových extenzí, formátů obalu a reklamních předmětů, bylo zdůraznit prémiový charakter produktu a zatraktivnit značku pro širší a mladší cílovou skupinu. 
V rámci našeho řešení jsme se snažili najít rovnováhu mezi pivovarnickou tradicí a moderním, sebevědomým vizuálním projevem. Vedle loga a „S“ ikony je charakteristickým symbolem značky zvýrazněné zlaté panorama Hradčan posilující vazbu na Prahu jako místo původu a také hlavní odlišující prvek. Specifickému tvaru etikety dávají vyniknout decentní vlnky představující řeku Vltavu, které se opakují jako embossing na zcela nové láhvi, která je výsledkem práce našich produktových designérů.

Cocoon Staropramen DesignStaropramen Lager Cocoon

tagy: Design Redesign FMCG Czech brand

Může se vám také líbit:

Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
Est. in 1869, Celebrated in 2019 Est. in 1869, Celebrated in 2019
15.8.2019

Est. in 1869, Celebrated in 2019

Staropramen celebrates its 150th anniversary.

více
let's connect
Loading...