Cocoon
Reference

Světový Staropramen

Staropramen je jednou z nejprodávanějších značek českého piva ve světě s bohatou historií sahající až do roku 1869. Strategie značky na světových trzích je jiná než v Česku, což odráží i vizuální identita.

Cílem redesignu, který se týkal všech příchuťových extenzí, formátů obalu a reklamních předmětů, bylo zdůraznit prémiový charakter produktu a zatraktivnit značku pro širší a mladší cílovou skupinu. 
V rámci našeho řešení jsme se snažili najít rovnováhu mezi pivovarnickou tradicí a moderním, sebevědomým vizuálním projevem. Vedle loga a „S“ ikony je charakteristickým symbolem značky zvýrazněné zlaté panorama Hradčan posilující vazbu na Prahu jako místo původu a také hlavní odlišující prvek. Specifickému tvaru etikety dávají vyniknout decentní vlnky představující řeku Vltavu, které se opakují jako embossing na zcela nové láhvi, která je výsledkem práce našich produktových designérů.

Cocoon Staropramen DesignStaropramen Lager Cocoon

tagy: Design Redesign FMCG Czech brand

Může se vám také líbit:

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen
7.7.2020

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen

Premium and unique project created for the 150th anniversary of the legendary Staropramen

více
Great sleep is the no. 1 thing! Great sleep is the no. 1 thing!
29.5.2020

Great sleep is the no. 1 thing!

Meet Cocoon's work on the Italian-market launch of ZZZ Quil Natura

více
How a New Baby Brand Was Born How a New Baby Brand Was Born
26.4.2020

How a New Baby Brand Was Born

New baby brand created from scratch

více
let's connect
Loading...