Pivo Robert Doms
Robert Doms je reakcí na rostoucí poptávku po lokálních craft beers na Ukrajině. Klient Carlsberg měl jasnou představu o produktu - české, vídeňské a mnichovské pivo uvařené podle tradičních receptur. Naší úlohou bylo analyzovat, co může craft beer znamenat pro Ukrajince, a identifikovat hodnotové teritorium s největším potenciálem pro novou značku avšak věrohodně zaštítěnou velkým pivovarem
Stvořit Roberta Domse pro nás znamenalo definovat vztah k Lvivskemu a roli v jeho portfoliu a vytvořit příběh, který uvěřitelně propojí nový produkt, novou značku a lvovský pivovar. Brand story tak stojí na historické postavě haličského magnáta, který v 19. století vlastnil i lvovský pivovar, a jeho doložené vášni pro pivo a cestování. Vizuální identita ve stylu dobových tiskovin pracuje jednak s motivem Roberta Domse cestujícího po příslušných evropských destinacích, který je určen pro komunikační materiály a krčkové etikety, a pak s motivem ležáckých sudů odkazujícím k produktu, který jsme použili na hlavní etiketě.
Výjimečným zakončením výjimečného projektu je příběh Roberta Domse ve 3D leporelu, které jsme vytvořili sami pro sebe, pro radost z tvoření.