Cocoon
Reference

Pojďme inovovat společně

Ptáme se, přemýšlíme, vedeme a pomáháme, navrhujeme a stavíme. Nevytváříme ale hezké věci jen kvůli kráse samotné, jde nám především o řešení problémů.

Jsme fanoušky Design Thinking a tento přístup rádi využíváme při projektech s našimi klienty. ALE obzvlášť jsme si oblíbili jeden z jeho konkrétních nástrojů - DESIGN SPRINT. Tuto metodu vytvořenou Jakem Knappem v Googlu používají společnosti po celém světě, např. Uber, Facebook, Lufthansa, Red Bull, Lego…

Design Sprint je efektivní proces, díky kterému lze ušetřit měsíce práce tím, že v krátkém čase soustředíme úsilí týmu na to nejdůležitější. Během Design Sprintu společně vyřešíme váš problém a otestujeme ho na zákaznících, a to vše za pouhé 4 dny!

Po Design Thinking projektech obvykle pokračujeme nastavením brand strategie a tvorbou samotného designu. Díky tomu jsme schopni nabídnout ojedinělou kombinaci know-how a zkušeností a ušetřit našim klientům čas a peníze, ale hlavně doručit lepší výsledky.

Let’s Co-Design Sprint together!

 

Příklady projektů, které již můžeme zmínit (a další budou následovat, jen co nám to dohody s klienty dovolí):

MIWA

Koncept MInimum WAste (minimální odpad) přináší skutečnou revoluci do celého maloobchodního ekosystému. MIWA představuje unikátní technologii, která pomáhá výrobcům, prodejcům a domácnostem předcházet vzniku odpadu. A také je to jeden z dlouhodobých projektů, na které jsme v Cooconu nejvíce pyšní. Byli jsme na samém počátku, když se zrodila idea, byli jsme u vývoje produktového konceptu, tvorbě strategie, skicování a prototypování. Vytvořili jsme celou identitu značky. Každý z nás se sanžil svým způsobem, abychom nakupování bez obalů udělali co nejpohodlnější a nejatraktivnější… Dnes je celý systém, který využívá opakovaně plnitelné kapsle vybavené inteligentní technologií, velmi blízko prvnímu spuštění a my se nemůžeme dočkat, až to všechno uvidíme fungovat v reálném prostředí.

 

Resaizer

V rámci inkubace jsme pomáhali zakladatelům z Resaizeru ověřit market fit jejich nové služby. Během 4 dnů jsme společně s nimi dali dohromady prototyp a celý koncept ověřovali s vybranou cílovou skupinou. Součástí výstupu byl seznam konkrétních kroků a doporučení pro další vývoj.

 

Lemond Frozen

Pernod-Ricard jsme pomohli najít inovativní a atraktivní podobu prodeje, servírování i komunikace produktové inovace (ledová tříšť vyrobená z Becherovky Lemond). Hlavním cílem bylo zvýšit atraktivitu značku a posílit její relevanci pro mladé dospělé. Vytvořili jsme koncept „Ochlaď si den – Nastartuj svou noc!“, a následně jej zhmotnili v podobě servírovacího setu - skládací tepelně izolovaný pohárek s míchátkem a brčkem – který byl k dostání na speciálním baru s výrobvníky ledové tříště ve stanu-iglú. Kromě devíti letních promo akcí klient zrealizoval také party zóny na dvou open-air festivalech s více než 30.000 návštěvníků - zpětné reakce byly naprosto pozitivní.

 

Jablocom Raven

Pro inovativní českou technologickou společnost Jablocom (dnes Noabe) jsme dali konečnou podobu konceptu stolního smartphonu s Androidem určeného pro kancelářské využití. Pro tento produkt jsme vytvořili také obal a identitu.

 

Granko Packaging

Zkoumání možností inkrementálních inovací zahrnující obal, manipulaci, skladování a servírování populární značky instatního kakaa. Propojení herních principů a spotřebitelského výzkumu nám umožnilo jedinečným způsobem „spolutvořit“ s cílovými spotřebiteli a v rámci jednoho „setkání“ se dostat od insights a problémů k rozpracovaným a, díky účasti designérů, již naskicovaným koncepčním řešením.

 

Petra activation

Díky české značce cigaret z portfolia Philip Morris dostal Cocoon poprvé příležitost vytvořit a řídit vícefázový inovační proces, v jehož rámci se všichni klíčoví aktéři procesu (vedení firmy, marketing, prodej, komunikační agentury a spotřebitelé) podíleli na generování co nejvíce možných realizovatelných nápadů, jak převést esenci značky Petra do produktových i komunikačních inovací. Extenzivní dvoudenní „expertní workshop“ vyústil v desítky potenciálních možností, které byly následně vyhodnoceny a uspořádány do souhrného dokumentu „Petra Brand Activation document“. Nejslibnější nápady byly následně validovány.

 

Orion for kids

Hledání nového jedinečného výrobku z čokolády, který by oslovil předevší menší děti 6-8 let nejen svou chutí, ale i rozšířením zážitku ze značky do dobrodružného světa městečka Orion. Celý proces zahrnoval vývoj produktového konceptu, analýza proveditelnosti – prozkoumání možností výroby a storytelling značky.

 

tagy: Branding Business strategy Business plan Ideas for business brand strategy brand strategy a positioning design sprint

Může se vám také líbit:

Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
Est. in 1869, Celebrated in 2019 Est. in 1869, Celebrated in 2019
15.8.2019

Est. in 1869, Celebrated in 2019

Staropramen celebrates its 150th anniversary.

více
let's connect
Loading...