Cocoon
Reference

Sjednocení & redesign značky Odkolek

Našemu světu by bez chleba něco chybělo.

Už po staletí existují po celém světě pekárny, které uspokojují naši poptávku po tomto jednoduchém, leč kvalitním, pokrmu. Chleba nemusí být nijak luxusní, hlavně musí dobře chutnat. Koneckonců není chleba jako chleba.

ODKOLEK, jedna z nejstarších českých pekáren, oslovila Cocoon kvůli vytvoření dlouhodobé strategie značky. Pekárna, která dnes patří společnosti United Bakeries, v současné době zažívá vzkříšení a pod svou hlavní, zastřešující značkou má obrovský potenciál prosadit se na trhu. V první řadě však ODKOLEK potřeboval zmodernizovat vizuální identitu, aniž by při tom obětoval svou tradici.

Abychom udrželi minulost a současnost v rovnováze, zachovali jsme nadčasové logo, ale zjednodušili jsme typografii. Historické kořeny značky připomínají dobové fotografie s výjevy z původních pekáren Františka Odkolka, na něž jsme, abychom nepůsobili zastarale, aplikovali moderní barevné filtry. Pro potřeby kampaně jsme navrhli slogan: „Není chleba jako chleba“. Nakonec se projekt rozrostl na redesign celého portfolia společnosti.

ODKOLEK nepeče jen chleba. Značka zahrnuje širokou škálu pečených výrobků, které vyžadují různou míru vizuální komunikace na obalu, ale zároveň musí být v souladu se zastřešující identitou hlavní značky. Vytvořili jsme etikety, které zdůrazňují složení a chuť výrobků a  zachovávají logo a dobovou fotografii.

K dispozici na trhu, nový design ODKOLKA zdůrazňuje roli, kterou pekárny hrají v životě moderní rodiny. Chleba je po staletí součástí našich životů a ODKOLEK si váží své role – toho, že nás obklopuje tímto prostým jídlem. S novým obalem zákazník cítí tuto úctu v každém jednotlivém krajíčku.

 

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
Est. in 1869, Celebrated in 2019 Est. in 1869, Celebrated in 2019
15.8.2019

Est. in 1869, Celebrated in 2019

Staropramen celebrates its 150th anniversary.

více
let's connect
Loading...