Cocoon
Reference

Nadace Via v novém miléniu

Po dvaceti letech existence přestalo letité logo Nadace Via vyhovovat nárokům digitální éry, což spolu s potřebou sjednotit jednotlivé programy a projekty pod hlavičkou nadace vedlo k rozhodnutí radikálně změnit vizuální identitu.

Pro vytvoření odpovídající vizuální podoby bylo nezbytné, abychom nejdříve společně s týmem Nadace Via zformulovali podstatu značky a její klíčové hodnoty, určili profilující charakteristiky a definovali vizi. Výsledkem je kompletní řešení architektury značky, tedy identity programů a projektů a míry jejich propojení s mateřskou značkou, doporučený styl vizuální prezentace, ale především moderní, minimalistická identita vycházející z typografického loga a motivu tří plných kruhů symbolizujících tři hodnotové pilíře nadace: svobodu, smysl a zodpovědnost. 

tagy: Design

Může se vám také líbit:

Nature: Action! Nature: Action!
31.7.2020

Nature: Action!

An advertising film for Becherovka Unfiltered directed by nature

více
The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen
7.7.2020

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen

Premium and unique project created for the 150th anniversary of the legendary Staropramen

více
Great sleep is the no. 1 thing! Great sleep is the no. 1 thing!
29.5.2020

Great sleep is the no. 1 thing!

Meet Cocoon's work on the Italian-market launch of ZZZ Quil Natura

více
let's connect
Loading...