Cocoon
Reference

Nadace Via v novém miléniu

Po dvaceti letech existence přestalo letité logo Nadace Via vyhovovat nárokům digitální éry, což spolu s potřebou sjednotit jednotlivé programy a projekty pod hlavičkou nadace vedlo k rozhodnutí radikálně změnit vizuální identitu.

Pro vytvoření odpovídající vizuální podoby bylo nezbytné, abychom nejdříve společně s týmem Nadace Via zformulovali podstatu značky a její klíčové hodnoty, určili profilující charakteristiky a definovali vizi. Výsledkem je kompletní řešení architektury značky, tedy identity programů a projektů a míry jejich propojení s mateřskou značkou, doporučený styl vizuální prezentace, ale především moderní, minimalistická identita vycházející z typografického loga a motivu tří plných kruhů symbolizujících tři hodnotové pilíře nadace: svobodu, smysl a zodpovědnost. 

tagy: Design

Může se vám také líbit:

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable. Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.
4.12.2019

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.

Design and visual identity crafted by Cocoon for Becherovka Unfiltered

více
Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
let's connect
Loading...