Cocoon
Reference

Místo stvořené proti odpadu

S nadšením děláme projekty, které mají nejen skvělý design, ale také smysl a dopad. V tomto případě dopad na odpad. Jako partner MiWa, technologie zaměřené na precyklaci, dostal Cocoon úžasnou příležitost vytvořit novou značku, která je ve skutečnosti místem. Místem stvořeným pro téma udržitelnosti světa okolo nás a odpovědnosti vůči němu. Představujeme naše poslední dílo jménem Minimum Waste.

Minimum Waste lze popsat mnoha způsoby – komunitní prostor, galerie, showroom, obchod, platforma, místo setkávání, diskuzní fórum, prostor pro osvětu a inspiraci… Žádný z nich není dokonale výstižný, a přitom jsou vlastně výstižné všechny. My mu rádi říkáme „křižovatka“. Křižovatka lidí a nápadů, producentů a designérů, životních stylů a interakcí a hlavně technologií, které všechny spojuje stejný cíl, a to minimalizace odpadu.

Význam slova minimum inspiroval design a celou identitu značky.

Nejprve logo: Hlavní roli v něm hraje trik s písmenem „I“. Je maximálně minimalizované, zůstává jen tečka. Jednoduchý nápad vyjadřuje poselství MINIMA. A to nejen v logu, ale také v dalších klíčových slovech, která jsou nedílnou součástí identity: ’NSPIRACE, NÁPAD’TOST, TVOŘ’T…

O barvě jsme měli jasno: primární a jedinou barvou identity je jasná modř, samozřejmě inspirovaná naší planetou. Rozvinuli jsme identitu: K hlavním prvkům patří klíčová slova s typografickým nápadem bez „i“ a jejich aplikace do jednoduchých vektorových tvarů v modré barvě. Vektorové ilustrace podtrhují a hravě doplňují významy slov a celé téma Minimum Waste. Podíleli jsme se také na výzdobě. Vytvořili jsme celou řadu unikátních instalací a panelů, které dokonale ladí s celým konceptem interiéru. Prvky identity a originální infografika pomáhají předat vše zásadní o tématu, fakta a čísla a také prezentují nové nápady a technologie se zaměřením na minimalizaci odpadu, mimo jiné právě technologii MiWa, k jejímuž zrodu Cocoon zásadně přispívá.

A protože Minimum Waste přesahuje také do virtuálního světa, vytvořili jsme v nové identitě také design webu a blogu. Vznikl tak on-line komunitní prostor pro sdílení, inspiraci a osvětu na téma toho, co můžeme udělat a stvořit, abychom procesu minimalizace odpadu pomohli nabrat obrátky.

Mimochodem, jste také vítáni – jak v Minimum Waste na rohu Petrského náměstí v Praze 1, tak v tom on-linovém na www.minimumwaste.eu

tagy: Branding Czech brand photography cocoon case study

Může se vám také líbit:

Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
Est. in 1869, Celebrated in 2019 Est. in 1869, Celebrated in 2019
15.8.2019

Est. in 1869, Celebrated in 2019

Staropramen celebrates its 150th anniversary.

více
let's connect
Loading...