Cocoon
Reference

Mazagrande pohání vaši zvědavost

Kávu si objednáváme s cukrem a mlékem, tak proč ne s limonádou? Tak na tuhle otázku odpovídá Tchibo, které právě představilo svou novinku Mazagrande.

Navrhnout plechovku Mazagrande byla pro nás výzva. Kromě toho, že měla upoutat pozornost na regálech v obchodě, měla i komunikovat neočekávanou chuť tohoto pití. Její vizuální styl musel oslovit cílovou skupinu, jejímž životním stylem je zvědavost. V České republice ji uhasí od května 2017. 

Přišli jsme s návrhem, který ukazuje, že obsah je směsí citrusů s espressem. O uvedení na trh se postaral adrenalinem nabitý televizní spot od reklamní agentury Kaspen/Jung von Matt a zaútočil na dobrodruha v každém z nás. (video najdete pod článkem) Společně jsme tak na trh uvedli nápoj, který vás nadchne, ještě než ho ochutnáte.

 

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

Smíchovské legendy pro celý svět Smíchovské legendy pro celý svět
18.6.2018

Smíchovské legendy pro celý svět

Kampaň vyprávějící světu příběhy z historie značky Staropramen

více
Borsodi Nitro Borsodi Nitro
10.4.2018

Borsodi Nitro

Drama v portfoliu tradiční maďarské značky.

více
Sjednocení & redesign značky Odkolek Sjednocení & redesign značky Odkolek
26.3.2018

Sjednocení & redesign značky Odkolek

Jako chleba potřebuje skvělou kůrku, značka potřebuje skvělý obal.

více
let's connect
Loading...