Cocoon
Reference

Mazagrande pohání vaši zvědavost

Kávu si objednáváme s cukrem a mlékem, tak proč ne s limonádou? Tak na tuhle otázku odpovídá Tchibo, které právě představilo svou novinku Mazagrande.

Navrhnout plechovku Mazagrande byla pro nás výzva. Kromě toho, že měla upoutat pozornost na regálech v obchodě, měla i komunikovat neočekávanou chuť tohoto pití. Její vizuální styl musel oslovit cílovou skupinu, jejímž životním stylem je zvědavost. V České republice ji uhasí od května 2017. 

Přišli jsme s návrhem, který ukazuje, že obsah je směsí citrusů s espressem. O uvedení na trh se postaral adrenalinem nabitý televizní spot od reklamní agentury Kaspen/Jung von Matt a zaútočil na dobrodruha v každém z nás. (video najdete pod článkem) Společně jsme tak na trh uvedli nápoj, který vás nadchne, ještě než ho ochutnáte.

 

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen
7.7.2020

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen

Premium and unique project created for the 150th anniversary of the legendary Staropramen

více
Great sleep is the no. 1 thing! Great sleep is the no. 1 thing!
29.5.2020

Great sleep is the no. 1 thing!

Meet Cocoon's work on the Italian-market launch of ZZZ Quil Natura

více
How a New Baby Brand Was Born How a New Baby Brand Was Born
26.4.2020

How a New Baby Brand Was Born

New baby brand created from scratch

více
let's connect
Loading...