Cocoon
Reference

Mazagrande pohání vaši zvědavost

Kávu si objednáváme s cukrem a mlékem, tak proč ne s limonádou? Tak na tuhle otázku odpovídá Tchibo, které právě představilo svou novinku Mazagrande.

Navrhnout plechovku Mazagrande byla pro nás výzva. Kromě toho, že měla upoutat pozornost na regálech v obchodě, měla i komunikovat neočekávanou chuť tohoto pití. Její vizuální styl musel oslovit cílovou skupinu, jejímž životním stylem je zvědavost. V České republice ji uhasí od května 2017. 

Přišli jsme s návrhem, který ukazuje, že obsah je směsí citrusů s espressem. O uvedení na trh se postaral adrenalinem nabitý televizní spot od reklamní agentury Kaspen/Jung von Matt a zaútočil na dobrodruha v každém z nás. (video najdete pod článkem) Společně jsme tak na trh uvedli nápoj, který vás nadchne, ještě než ho ochutnáte.

 

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
Est. in 1869, Celebrated in 2019 Est. in 1869, Celebrated in 2019
15.8.2019

Est. in 1869, Celebrated in 2019

Staropramen celebrates its 150th anniversary.

více
let's connect
Loading...