Cocoon
Reference

Mazagrande pohání vaši zvědavost

Kávu si objednáváme s cukrem a mlékem, tak proč ne s limonádou? Tak na tuhle otázku odpovídá Tchibo, které právě představilo svou novinku Mazagrande.

Navrhnout plechovku Mazagrande byla pro nás výzva. Kromě toho, že měla upoutat pozornost na regálech v obchodě, měla i komunikovat neočekávanou chuť tohoto pití. Její vizuální styl musel oslovit cílovou skupinu, jejímž životním stylem je zvědavost. V České republice ji uhasí od května 2017. 

Přišli jsme s návrhem, který ukazuje, že obsah je směsí citrusů s espressem. O uvedení na trh se postaral adrenalinem nabitý televizní spot od reklamní agentury Kaspen/Jung von Matt a zaútočil na dobrodruha v každém z nás. (video najdete pod článkem) Společně jsme tak na trh uvedli nápoj, který vás nadchne, ještě než ho ochutnáte.

 

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

MIWA Identity: Speaking Pure Language MIWA Identity: Speaking Pure Language
1.9.2020

MIWA Identity: Speaking Pure Language

Identity for MIWA inspired by pure shopping experience

více
Hidden Archives of Staropramen Hidden Archives of Staropramen
31.8.2020

Hidden Archives of Staropramen

Staropramen's history comes alive through the magic of the 21st century's technology

více
Nature: Action! Nature: Action!
31.7.2020

Nature: Action!

An advertising film for Becherovka Unfiltered directed by nature

více
let's connect
Loading...