Cocoon
Reference

Mazagrande pohání vaši zvědavost

Kávu si objednáváme s cukrem a mlékem, tak proč ne s limonádou? Tak na tuhle otázku odpovídá Tchibo, které právě představilo svou novinku Mazagrande.

Navrhnout plechovku Mazagrande byla pro nás výzva. Kromě toho, že měla upoutat pozornost na regálech v obchodě, měla i komunikovat neočekávanou chuť tohoto pití. Její vizuální styl musel oslovit cílovou skupinu, jejímž životním stylem je zvědavost. V České republice ji uhasí od května 2017. 

Přišli jsme s návrhem, který ukazuje, že obsah je směsí citrusů s espressem. O uvedení na trh se postaral adrenalinem nabitý televizní spot od reklamní agentury Kaspen/Jung von Matt a zaútočil na dobrodruha v každém z nás. (video najdete pod článkem) Společně jsme tak na trh uvedli nápoj, který vás nadchne, ještě než ho ochutnáte.

 

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

Redesigned to Proudly Proclaim: Ožujsko is a legend! Redesigned to Proudly Proclaim: Ožujsko is a legend!
21.6.2019

Redesigned to Proudly Proclaim: Ožujsko is a legend!

Cheers to the newer, bolder and more confident look of Croatia’s Number 1 beer!

více
Pojďme inovovat společně Pojďme inovovat společně
11.6.2019

Pojďme inovovat společně

Ptáme se, přemýšlíme, vedeme a pomáháme, navrhujeme a stavíme. Nevytváříme ale hezké věci jen kvůli kráse samotné, jde nám především o řešení problémů.

více
In-store tricks for VICKS In-store tricks for VICKS
14.5.2019

In-store tricks for VICKS

The Cocoon team unleashed its creativity in preparation of an extensive toolkit for in-store presence of P&G’s VICKS.

více
let's connect
Loading...