Cocoon
Reference

Smíchovské legendy pro celý svět

Vytvořili jsme kolekci plechovek v limitované edici doplněnou POS materiály a videi, díky nimž historie smíchovského Staropramenu nyní ožívá po celém světě.

Limitované edice vždy skýtají skvělou příležitost pro svěží nápady na poli obalového designu i komunikace. Zároveň představují ideální platformu, která umožňuje rozvinout hodnoty značky a vyprávět nové příběhy.

Náš klient Staropramen – jedna z největších českých pivních značek – v nedávné době upravil svůj brand positioning. Český původ, dlouhá tradice výroby piva a slavné dědictví jsou atributy, které činí tuto značku atraktivní pro spotřebitele po celém světě; a obzvláště v Evropě její popularita roste. Molson Coors se rozhodl posílit tyto hodnoty a zároveň propagovat nový positioning „Žít po svém“ a odstartoval 360ti stupňovou kampaň, jejíž cílem je oživit historické příběhy značky Staropramen. Naším záměrem bylo vytvořit limitovanou edici plechovek a podpůrných videí, které by vybrané klíčové příběhy odvyprávěly.

Starší značky, zvláště ty, které dokázaly úspěšně jít s dobou, mohou svou moudrost předávat mladým generacím. Mohou nás inspirovat, ukázat nám, co je v době, kdy se tolik lidí snaží najít ten „opravdový“ způsob života, skutečně důležité. Staropramen může zcela jistě sloužit jako zdroj takového vědění a inspirací. Najdeme je v jeho unikátním příběhu, ale také fyzicky v samotném pivovaru na Smíchově. Pivovar se specifickým geniem loci slouží jako symbolické místo, kde se duch značky usídlil již v roce 1869 a žije zde dodnes. Téměř každý centimetr budovy pivovaru může vyprávět svůj příběh. Stačí jen naslouchat…

A tak jsme se znovu stali hrdými vypravěči příběhů značky Staropramen (tady se můžete podívat, co jsme pro český trh udělali v minulém roce). Lidé se mohou dozvědět řadu zajímavých informací – třeba o založení pivovaru, legendárních sládcích, o vztyčení sochy Čechie v prostorách pivovaru, o největší hospodě v areálu pivovaru, o unikátním kmenu kvasinek, které Staropramen kultivuje již od roku 1900, nebo o tom, jak pivovarští riskovali své životy, když se snažili ukrýt drahocennou měděnou varnu před nacisty.

Těchto šest vybraných příběhů jsme graficky zdramatizovali, a to zcela jedinečným způsobem, který harmonicky snoubí moderní přístup s historickými prvky, a tvoří tak silnou vizuální metaforu současné značky Staropramen.

Přes omezení, která byla dána tiskovou technologií dynamark, jakými je třeba jednobarevná ilustrace, jsme se snažili o zachování řemeslného zpracování, dbali jsme na detail a dělali vše s láskou a respektem k historii značky. Limitovanou edici plechovek doplňují animovaná videa a propagační materiály jako plakáty či pivní podtácky. Nejlépe si tuto edici vychutnáte v řemeslně krásně zpracovaném, přesto však jednoduchém dřevěném dárkovém boxu.

Těší nás, že jsme dostali možnost jít ještě o krok dál a přivést jednotlivé příběhy ještě více k životu. Ve spolupráci s UPP jsme naše krásné vizuály rozpohybovali a vytvořili jsme sérii šesti animovaných videí.

tagy: Staropramen obalový design design piva obalový design piva ilustrace animace video historie staropramenu case study

Může se vám také líbit:

In-store tricks for VICKS In-store tricks for VICKS
14.5.2019

In-store tricks for VICKS

The Cocoon team unleashed its creativity in preparation of an extensive toolkit for in-store presence of P&G’s VICKS.

více
Místo stvořené proti odpadu Místo stvořené proti odpadu
30.10.2018

Místo stvořené proti odpadu

Představujeme novou identitu pro prevenci tvorby odpadu.

více
Borsodi Nitro Borsodi Nitro
10.4.2018

Borsodi Nitro

Drama v portfoliu tradiční maďarské značky.

více
let's connect
Loading...