Cocoon
Reference

Jar/Fairy – Multikulturní výzva

Procter & Gamble výrazně vylepšil svůj světoznámý prostředek na nádobí (menší objem s větší mycí silou) a plánoval jej uvést na trh v několika odlišných regionech – Střední a Východní Evropa a Severní Afrika.

Naší úlohou bylo upravit klíčové prvky identity a design obalu tak, aby vyhovovaly nové láhvi, přesvědčivě komunikovaly benefity spojené s novým složením a udržely konzistentní vizuální prezentaci značky na všech trzích. Zároveň bylo důležité usnadnit spotřebiteli orientaci mezi čtyřmi produktovými řadami i mezi jednotlivými variantami, ovšem při zachování blokového efektu v regálech. Největší výzvou bylo přizpůsobení vzhledu vizuálních prvků kulturním specifikům jednotlivých regionů tak, aby spotřebitel bez ohledu na zemi získal z obalu stejné sdělení. Nový Jar/Fairy je v prodeji v zemích Balkánu, Polsku, Česku, Slovensku, Maďarsku, Rusku, Egyptě, Turecku a jinde.

tagy: Redesign packaging design

Může se vám také líbit:

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable. Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.
4.12.2019

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.

Design and visual identity crafted by Cocoon for Becherovka Unfiltered

více
Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
let's connect
Loading...