Cocoon
Reference

Jar/Fairy – Multikulturní výzva

Procter & Gamble výrazně vylepšil svůj světoznámý prostředek na nádobí (menší objem s větší mycí silou) a plánoval jej uvést na trh v několika odlišných regionech – Střední a Východní Evropa a Severní Afrika.

Naší úlohou bylo upravit klíčové prvky identity a design obalu tak, aby vyhovovaly nové láhvi, přesvědčivě komunikovaly benefity spojené s novým složením a udržely konzistentní vizuální prezentaci značky na všech trzích. Zároveň bylo důležité usnadnit spotřebiteli orientaci mezi čtyřmi produktovými řadami i mezi jednotlivými variantami, ovšem při zachování blokového efektu v regálech. Největší výzvou bylo přizpůsobení vzhledu vizuálních prvků kulturním specifikům jednotlivých regionů tak, aby spotřebitel bez ohledu na zemi získal z obalu stejné sdělení. Nový Jar/Fairy je v prodeji v zemích Balkánu, Polsku, Česku, Slovensku, Maďarsku, Rusku, Egyptě, Turecku a jinde.

tagy: Redesign packaging design

Může se vám také líbit:

Nature: Action! Nature: Action!
31.7.2020

Nature: Action!

An advertising film for Becherovka Unfiltered directed by nature

více
The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen
7.7.2020

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen

Premium and unique project created for the 150th anniversary of the legendary Staropramen

více
Great sleep is the no. 1 thing! Great sleep is the no. 1 thing!
29.5.2020

Great sleep is the no. 1 thing!

Meet Cocoon's work on the Italian-market launch of ZZZ Quil Natura

více
let's connect
Loading...