Cocoon
Reference

Hollandia Zmrzka

Po redesignu celého portfolia Hollandia jogurtů přišel na řadu nový produkt - zmrzlina. Hlavní myšlenka našeho konceptu je "svět se mění, kvalitní zmrzlina je věčná".

Naším úkolem bylo vytvořit koncept, který zapadne do stávajícího portfolia jogurtů Hollandia, ale zároveň osvěžujícím způsobem vstoupí do světa zmrzlin. Design komunikuje úzké spojení mezi minulostí a současností, prostřednictvím moderního názvu a dobových kostýmů vyobrazeného flirtujícího páru. Hravé pojetí moderní romantiky spočívá v obdarování dámy nikoli květinou, nýbrž velikánským nanukem.

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable. Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.
4.12.2019

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.

Design and visual identity crafted by Cocoon for Becherovka Unfiltered

více
Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
let's connect
Loading...