Cocoon
Reference

Hollandia Zmrzka

Po redesignu celého portfolia Hollandia jogurtů přišel na řadu nový produkt - zmrzlina. Hlavní myšlenka našeho konceptu je "svět se mění, kvalitní zmrzlina je věčná".

Naším úkolem bylo vytvořit koncept, který zapadne do stávajícího portfolia jogurtů Hollandia, ale zároveň osvěžujícím způsobem vstoupí do světa zmrzlin. Design komunikuje úzké spojení mezi minulostí a současností, prostřednictvím moderního názvu a dobových kostýmů vyobrazeného flirtujícího páru. Hravé pojetí moderní romantiky spočívá v obdarování dámy nikoli květinou, nýbrž velikánským nanukem.

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

Místo stvořené proti odpadu Místo stvořené proti odpadu
30.10.2018

Místo stvořené proti odpadu

Představujeme novou identitu pro prevenci tvorby odpadu.

více
Smíchovské legendy pro celý svět Smíchovské legendy pro celý svět
18.6.2018

Smíchovské legendy pro celý svět

Kampaň vyprávějící světu příběhy z historie značky Staropramen

více
Borsodi Nitro Borsodi Nitro
10.4.2018

Borsodi Nitro

Drama v portfoliu tradiční maďarské značky.

více
let's connect
Loading...