Cocoon
Reference

Hollandia Zmrzka

Po redesignu celého portfolia Hollandia jogurtů přišel na řadu nový produkt - zmrzlina. Hlavní myšlenka našeho konceptu je "svět se mění, kvalitní zmrzlina je věčná".

Naším úkolem bylo vytvořit koncept, který zapadne do stávajícího portfolia jogurtů Hollandia, ale zároveň osvěžujícím způsobem vstoupí do světa zmrzlin. Design komunikuje úzké spojení mezi minulostí a současností, prostřednictvím moderního názvu a dobových kostýmů vyobrazeného flirtujícího páru. Hravé pojetí moderní romantiky spočívá v obdarování dámy nikoli květinou, nýbrž velikánským nanukem.

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen
7.7.2020

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen

Premium and unique project created for the 150th anniversary of the legendary Staropramen

více
Great sleep is the no. 1 thing! Great sleep is the no. 1 thing!
29.5.2020

Great sleep is the no. 1 thing!

Meet Cocoon's work on the Italian-market launch of ZZZ Quil Natura

více
How a New Baby Brand Was Born How a New Baby Brand Was Born
26.4.2020

How a New Baby Brand Was Born

New baby brand created from scratch

více
let's connect
Loading...