Cocoon
Reference

Hollandia Zmrzka

Po redesignu celého portfolia Hollandia jogurtů přišel na řadu nový produkt - zmrzlina. Hlavní myšlenka našeho konceptu je "svět se mění, kvalitní zmrzlina je věčná".

Naším úkolem bylo vytvořit koncept, který zapadne do stávajícího portfolia jogurtů Hollandia, ale zároveň osvěžujícím způsobem vstoupí do světa zmrzlin. Design komunikuje úzké spojení mezi minulostí a současností, prostřednictvím moderního názvu a dobových kostýmů vyobrazeného flirtujícího páru. Hravé pojetí moderní romantiky spočívá v obdarování dámy nikoli květinou, nýbrž velikánským nanukem.

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

Redesigned to Proudly Proclaim: Ožujsko is a legend! Redesigned to Proudly Proclaim: Ožujsko is a legend!
21.6.2019

Redesigned to Proudly Proclaim: Ožujsko is a legend!

Cheers to the newer, bolder and more confident look of Croatia’s Number 1 beer!

více
Pojďme inovovat společně Pojďme inovovat společně
11.6.2019

Pojďme inovovat společně

Ptáme se, přemýšlíme, vedeme a pomáháme, navrhujeme a stavíme. Nevytváříme ale hezké věci jen kvůli kráse samotné, jde nám především o řešení problémů.

více
In-store tricks for VICKS In-store tricks for VICKS
14.5.2019

In-store tricks for VICKS

The Cocoon team unleashed its creativity in preparation of an extensive toolkit for in-store presence of P&G’s VICKS.

více
let's connect
Loading...