Cocoon
Reference

Lovebrand mezi jogurty

Vzhled Hollandie, dle spotřebitelů „nejlepšího jogurtu v Česku“, prošel v posledních dvou dekádách pouze minimálními změnami a tradiční výrobce hledal novou tvář odpovídající kvalitě produktu.

Navrhli jsme sofistikovanější a modernější podobu klíčových prvků identity, ikony větrného mlýna a pruhu s vertikálním logem. V průběhu tří měsíců jsme pak redesignovali téměř všechno od klíčových vizuálů přes 56 jednotlivých produktů až po firemní identitu.
Jednou ze zásadních úloh celého projektu bylo nastavení designové strategie portfolia, architektury značky a následné sjednocení jednotlivých produktových řad jako „Selský“ a „Bio“. Nová vizuální identita je nyní mnohem konzistentnější, což zlepšuje viditelnost v regálech a usnadňuje spotřebitelům orientaci mezi jednotlivými výrobky.

SaveSave

Může se vám také líbit:

Mazagrande pohání vaši zvědavost Mazagrande pohání vaši zvědavost
16.6.2017

Mazagrande pohání vaši zvědavost

Kávu si objednáváme s cukrem a mlékem, tak proč ne s limonádou?

více
Světový Staropramen Světový Staropramen
25.10.2016

Světový Staropramen

Kompletní vizuální identita českého piva pro mezinárodní trh.

více
Intellectual Capital Investors Association Intellectual Capital Investors Association
24.10.2016

Intellectual Capital Investors Association

Určení archetypálního vzorce značky a vytvoření odpovídající vizuální identity.

více
let's connect
Loading...