Cocoon
Reference

Lovebrand mezi jogurty

Vzhled Hollandie, dle spotřebitelů „nejlepšího jogurtu v Česku“, prošel v posledních dvou dekádách pouze minimálními změnami a tradiční výrobce hledal novou tvář odpovídající kvalitě produktu.

Navrhli jsme sofistikovanější a modernější podobu klíčových prvků identity, ikony větrného mlýna a pruhu s vertikálním logem. V průběhu tří měsíců jsme pak redesignovali téměř všechno od klíčových vizuálů přes 56 jednotlivých produktů až po firemní identitu.
Jednou ze zásadních úloh celého projektu bylo nastavení designové strategie portfolia, architektury značky a následné sjednocení jednotlivých produktových řad jako „Selský“ a „Bio“. Nová vizuální identita je nyní mnohem konzistentnější, což zlepšuje viditelnost v regálech a usnadňuje spotřebitelům orientaci mezi jednotlivými výrobky.

SaveSave

Může se vám také líbit:

Sklenice od svatého pramene Sklenice od svatého pramene
6.9.2017

Sklenice od svatého pramene

Jak balená voda získala místo u stolu.

více
Příběhy Staropramenu Příběhy Staropramenu
29.8.2017

Příběhy Staropramenu

Výjimečné uvedení nejnovějšího redesignu tradiční pražské značky.

více
Návrat do budoucnosti: Staropramen Návrat do budoucnosti: Staropramen
27.7.2017

Návrat do budoucnosti: Staropramen

Stopadesát let stará značka se navrací ke svým kořenům.

více
let's connect
Loading...