Cocoon
Reference

Lovebrand mezi jogurty

Vzhled Hollandie, dle spotřebitelů „nejlepšího jogurtu v Česku“, prošel v posledních dvou dekádách pouze minimálními změnami a tradiční výrobce hledal novou tvář odpovídající kvalitě produktu.

Navrhli jsme sofistikovanější a modernější podobu klíčových prvků identity, ikony větrného mlýna a pruhu s vertikálním logem. V průběhu tří měsíců jsme pak redesignovali téměř všechno od klíčových vizuálů přes 56 jednotlivých produktů až po firemní identitu.
Jednou ze zásadních úloh celého projektu bylo nastavení designové strategie portfolia, architektury značky a následné sjednocení jednotlivých produktových řad jako „Selský“ a „Bio“. Nová vizuální identita je nyní mnohem konzistentnější, což zlepšuje viditelnost v regálech a usnadňuje spotřebitelům orientaci mezi jednotlivými výrobky.

SaveSave

Může se vám také líbit:

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable. Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.
4.12.2019

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.

Design and visual identity crafted by Cocoon for Becherovka Unfiltered

více
Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
let's connect
Loading...