Cocoon
Reference

Lovebrand mezi jogurty

Vzhled Hollandie, dle spotřebitelů „nejlepšího jogurtu v Česku“, prošel v posledních dvou dekádách pouze minimálními změnami a tradiční výrobce hledal novou tvář odpovídající kvalitě produktu.

Navrhli jsme sofistikovanější a modernější podobu klíčových prvků identity, ikony větrného mlýna a pruhu s vertikálním logem. V průběhu tří měsíců jsme pak redesignovali téměř všechno od klíčových vizuálů přes 56 jednotlivých produktů až po firemní identitu.
Jednou ze zásadních úloh celého projektu bylo nastavení designové strategie portfolia, architektury značky a následné sjednocení jednotlivých produktových řad jako „Selský“ a „Bio“. Nová vizuální identita je nyní mnohem konzistentnější, což zlepšuje viditelnost v regálech a usnadňuje spotřebitelům orientaci mezi jednotlivými výrobky.

SaveSave

Může se vám také líbit:

Nature: Action! Nature: Action!
31.7.2020

Nature: Action!

An advertising film for Becherovka Unfiltered directed by nature

více
The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen
7.7.2020

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen

Premium and unique project created for the 150th anniversary of the legendary Staropramen

více
Great sleep is the no. 1 thing! Great sleep is the no. 1 thing!
29.5.2020

Great sleep is the no. 1 thing!

Meet Cocoon's work on the Italian-market launch of ZZZ Quil Natura

více
let's connect
Loading...