Cocoon
Reference

Lovebrand mezi jogurty

Vzhled Hollandie, dle spotřebitelů „nejlepšího jogurtu v Česku“, prošel v posledních dvou dekádách pouze minimálními změnami a tradiční výrobce hledal novou tvář odpovídající kvalitě produktu.

Navrhli jsme sofistikovanější a modernější podobu klíčových prvků identity, ikony větrného mlýna a pruhu s vertikálním logem. V průběhu tří měsíců jsme pak redesignovali téměř všechno od klíčových vizuálů přes 56 jednotlivých produktů až po firemní identitu.
Jednou ze zásadních úloh celého projektu bylo nastavení designové strategie portfolia, architektury značky a následné sjednocení jednotlivých produktových řad jako „Selský“ a „Bio“. Nová vizuální identita je nyní mnohem konzistentnější, což zlepšuje viditelnost v regálech a usnadňuje spotřebitelům orientaci mezi jednotlivými výrobky.

SaveSave

Může se vám také líbit:

Smíchovské legendy pro celý svět Smíchovské legendy pro celý svět
18.6.2018

Smíchovské legendy pro celý svět

Kampaň vyprávějící světu příběhy z historie značky Staropramen

více
Borsodi Nitro Borsodi Nitro
10.4.2018

Borsodi Nitro

Drama v portfoliu tradiční maďarské značky.

více
Sjednocení & redesign značky Odkolek Sjednocení & redesign značky Odkolek
26.3.2018

Sjednocení & redesign značky Odkolek

Jako chleba potřebuje skvělou kůrku, značka potřebuje skvělý obal.

více
let's connect
Loading...