Cocoon
Reference

Borsodi Nitro

Craft beers se díky mladším spotřebitelům prahnoucím po nových zážitcích stále více přibližují mainstreamu.

Novinka na maďarském trhu Borsodi Nitro – prémiový ležák sycený dusíkem – je výsledkem inovačního úsilí a snahy pivovaru posílit zájem o svou hlavní značku. Naším úkolem bylo vytvořit atraktivní vizuální identitu, která zdůrazní jedinečnost tohoto prémiového piva, a následně ji aplikovat na řadu materiálů prezentujících značku v místě prodeje jako jsou menu, podnosy, pivní tácky, závěsné cedule, výčepní zařízení a další vybavení baru.

U této produktové extenze platí dvojnásob, že jméno mluví za vše. Prozkoumali jsme nesčetně alternativních pojmenování a témat vizuální prezentace, abychom nakonec mohli dospět k finálnímu konceptu „perfektní bouře“, jehož ústředním motivem, a zároveň referenčním prvkem celého projektu, je vířící dusíkové tornádo uvnitř každé sklenice Borsodi Nitro.

Konečným výsledkem je identita představující prémiový, fascinující a vysoce kvalitní produkt, avšak stále úzce spojená s podstatou značky Borsodi.

tagy: Branding communication design piva

Může se vám také líbit:

Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
Est. in 1869, Celebrated in 2019 Est. in 1869, Celebrated in 2019
15.8.2019

Est. in 1869, Celebrated in 2019

Staropramen celebrates its 150th anniversary.

více
let's connect
Loading...