Cocoon
Reference

Borsodi Nitro

Craft beers se díky mladším spotřebitelům prahnoucím po nových zážitcích stále více přibližují mainstreamu.

Novinka na maďarském trhu Borsodi Nitro – prémiový ležák sycený dusíkem – je výsledkem inovačního úsilí a snahy pivovaru posílit zájem o svou hlavní značku. Naším úkolem bylo vytvořit atraktivní vizuální identitu, která zdůrazní jedinečnost tohoto prémiového piva, a následně ji aplikovat na řadu materiálů prezentujících značku v místě prodeje jako jsou menu, podnosy, pivní tácky, závěsné cedule, výčepní zařízení a další vybavení baru.

U této produktové extenze platí dvojnásob, že jméno mluví za vše. Prozkoumali jsme nesčetně alternativních pojmenování a témat vizuální prezentace, abychom nakonec mohli dospět k finálnímu konceptu „perfektní bouře“, jehož ústředním motivem, a zároveň referenčním prvkem celého projektu, je vířící dusíkové tornádo uvnitř každé sklenice Borsodi Nitro.

Konečným výsledkem je identita představující prémiový, fascinující a vysoce kvalitní produkt, avšak stále úzce spojená s podstatou značky Borsodi.

tagy: Branding communication design piva

Může se vám také líbit:

Smíchovské legendy pro celý svět Smíchovské legendy pro celý svět
18.6.2018

Smíchovské legendy pro celý svět

Kampaň vyprávějící světu příběhy z historie značky Staropramen

více
Sjednocení & redesign značky Odkolek Sjednocení & redesign značky Odkolek
26.3.2018

Sjednocení & redesign značky Odkolek

Jako chleba potřebuje skvělou kůrku, značka potřebuje skvělý obal.

více
Sklenice od svatého pramene Sklenice od svatého pramene
6.9.2017

Sklenice od svatého pramene

Jak balená voda získala místo u stolu.

více
let's connect
Loading...