Cocoon
Reference

Borsodi Nitro

Craft beers se díky mladším spotřebitelům prahnoucím po nových zážitcích stále více přibližují mainstreamu.

Novinka na maďarském trhu Borsodi Nitro – prémiový ležák sycený dusíkem – je výsledkem inovačního úsilí a snahy pivovaru posílit zájem o svou hlavní značku. Naším úkolem bylo vytvořit atraktivní vizuální identitu, která zdůrazní jedinečnost tohoto prémiového piva, a následně ji aplikovat na řadu materiálů prezentujících značku v místě prodeje jako jsou menu, podnosy, pivní tácky, závěsné cedule, výčepní zařízení a další vybavení baru.

U této produktové extenze platí dvojnásob, že jméno mluví za vše. Prozkoumali jsme nesčetně alternativních pojmenování a témat vizuální prezentace, abychom nakonec mohli dospět k finálnímu konceptu „perfektní bouře“, jehož ústředním motivem, a zároveň referenčním prvkem celého projektu, je vířící dusíkové tornádo uvnitř každé sklenice Borsodi Nitro.

Konečným výsledkem je identita představující prémiový, fascinující a vysoce kvalitní produkt, avšak stále úzce spojená s podstatou značky Borsodi.

tagy: Branding communication design piva

Může se vám také líbit:

Redesigned to Proudly Proclaim: Ožujsko is a legend! Redesigned to Proudly Proclaim: Ožujsko is a legend!
21.6.2019

Redesigned to Proudly Proclaim: Ožujsko is a legend!

Cheers to the newer, bolder and more confident look of Croatia’s Number 1 beer!

více
Pojďme inovovat společně Pojďme inovovat společně
11.6.2019

Pojďme inovovat společně

Ptáme se, přemýšlíme, vedeme a pomáháme, navrhujeme a stavíme. Nevytváříme ale hezké věci jen kvůli kráse samotné, jde nám především o řešení problémů.

více
In-store tricks for VICKS In-store tricks for VICKS
14.5.2019

In-store tricks for VICKS

The Cocoon team unleashed its creativity in preparation of an extensive toolkit for in-store presence of P&G’s VICKS.

více
let's connect
Loading...