Cocoon
Reference

Art.edice Becherovka Lemond

Zaujmout mladé publikum znamená hledat inovativní cesty komunikace.

Z naší spolupráce s Pernod-Ricard vznikl projekt limitované edice Becher Lemond, která vedle samotného designu obalu zahrnuje řadu POS materiálů a PR kampaň v celé řadě tradičních i digitálních médií. Hlavní ideou je originální ztvárnění obalu dvojicí mladých umělců, muže a ženy, s vlastním tématem i stylem. 
Kampaň spojená s Art.edicí vedla nejen k vyšším prodejům, ale daleko předčila očekávání klienta - kreativní kombinace designu a komunikační kampaně výrazně zvýšila také povědomí o značce.

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen
7.7.2020

The Brick: the Multimedia Storytelling of Staropramen

Premium and unique project created for the 150th anniversary of the legendary Staropramen

více
Great sleep is the no. 1 thing! Great sleep is the no. 1 thing!
29.5.2020

Great sleep is the no. 1 thing!

Meet Cocoon's work on the Italian-market launch of ZZZ Quil Natura

více
How a New Baby Brand Was Born How a New Baby Brand Was Born
26.4.2020

How a New Baby Brand Was Born

New baby brand created from scratch

více
let's connect
Loading...