Cocoon
Reference

Art.edice Becherovka Lemond

Zaujmout mladé publikum znamená hledat inovativní cesty komunikace.

Z naší spolupráce s Pernod-Ricard vznikl projekt limitované edice Becher Lemond, která vedle samotného designu obalu zahrnuje řadu POS materiálů a PR kampaň v celé řadě tradičních i digitálních médií. Hlavní ideou je originální ztvárnění obalu dvojicí mladých umělců, muže a ženy, s vlastním tématem i stylem. 
Kampaň spojená s Art.edicí vedla nejen k vyšším prodejům, ale daleko předčila očekávání klienta - kreativní kombinace designu a komunikační kampaně výrazně zvýšila také povědomí o značce.

tagy: Branding

Může se vám také líbit:

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable. Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.
4.12.2019

Becherovka Unfiltered. Cocoon Unstoppable.

Design and visual identity crafted by Cocoon for Becherovka Unfiltered

více
Ode to Borsodi Ode to Borsodi
1.11.2019

Ode to Borsodi

The Hungarian favourite beer Borsodi went through a complete make-over

více
Identity for growth Identity for growth
21.10.2019

Identity for growth

Cocoon had a great pleasure to create an A-to-Z identity for its closest partner in business, the Grouport investment fund.

více
let's connect
Loading...