Cocoon
Blog
22.6.2017

Každý den se na nás valí tisíce reklamních sdělení. Zaujmout? To vskutku není jednoduché. Reklamní agentury musejí vynakládat stále větší úsilí, abychom si právě jejich reklamu zapamatovali. Je ještě vůbec možné přijít v téhle branži s něčím originálním?

 

 

Lester Tullett z Kaspen/Jung von Matt ví, jak na to. Tvrdí, že klíčem k úspěchu je hluboký vhled - insight. Ten definuje jako “pravdu, na kterou lidé uslyší.” Věří, že aby konzumenta zaujal, je nutné představit mu něco opravdového, něco, čemu porozumí.

To, že insight skutečné má, předvedl v kampaních pro Budweiser Budvar.

Když se řekne Budvar, vybaví se nám skvělá chuť a taky naprostá integrita značky. Tu si pivovar dokázal zachovat třeba i díky kampani “Ne z nás dělá to, čím jsme.” Tím, že se společně s Kaspenem rozhodli nepřizpůsobit se a jít dál svou cestou, získali obdiv nejen svých zákazníků, ale i porot reklamních festivalů. Kampaň totiž kromě obdivu veřejnosti získala i řadu ocenění a uznání.

 

 

Další úspěšnou kampaní je ta na černé pivo. Pozornost upoutá hned. Na rozdíl od všech ostatních reklam na pivo totiž neukazuje veselou partu slunící se na zahrádce. Ukazuje opravdové muže, kteří prožívají každodenní trable a černé pivo s jejich momentálním rozpoložením naprosto souzní.

Práce s insighty pomohla Kaspenu spolupracovat se zajímavými klienty jakými jsou IKEA nebo Kofola. Lester své know-how aplikuje na všechny projekty. Není tedy divu, že jeho doporučení a insight inspiroval i nás v Cocoonu. Jsme vděční za to, že se můžeme učit od profesionálů jako je on.

 

tagy: Creative breakfast
sdílejte:
zobrazit vše

Může se vám také líbit:

Milan Design Week 2018

Milan Design Week 2018

Cocoon vyrazil za inspirací na Milan Design Week 2018

více
Znaky a náznaky sémiotiky

Znaky a náznaky sémiotiky

Značky zakotvené v neviditelných vrstvách.

více
Vylepšená realita

Vylepšená realita

Virtuální a rozšířená realita neznají téměř žádné limity a zároveň mají neomezené množství využití.

více
let's connect
Loading...