Cocoon
Blog
29.5.2017

Zatímco ve vybraných podnicích se narážel velikonoční speciál 13° Staropramen Granát, do obchodů zamířil Granát se speciální etiketou, která je výsledkem práce našich designérů. Není náhoda, že etiketě dominuje tradiční diagonální logo. Použití tohoto prvku, který je dnes spolu s panoramatem Pražského hradu spojován především s exportní verzí, nejenže odkazuje na bohatou minulost značky, ale dalo by se řící, že je i první vlaštovkou naznačující budoucí podobu značky Staropramen. Pro Cocoon je Staropramen srdeční záležitost - s týmem ze Smíchovského pivovaru totiž, byť s krátkou přestávkou, spolutvořímě značku a její identitu bezmála 20 let - a jsme patřičně pyšní, že i tentokrát jsme si vydobyli možnost významně ovlivnit její budoucí tvář. Vrchol pivní sezóny je sice teprve před námi, ale už nyní můžeme prozradit, že spolu se Staropramenem nás ještě čekají mnohá příjemná a zajímavá překvapení.

tagy: Staropramen
sdílejte:
zobrazit vše

Může se vám také líbit:

Identita pro Mladé Vinaře

Identita pro Mladé Vinaře

Chcete-li vyrobit dobré víno, musíte pochopit roli stáří.

více
Andreea Bora a By Design

Andreea Bora a By Design

O kreativitu je třeba podělit.

více
V kuchyni Kaspen/Jung von Matt

V kuchyni Kaspen/Jung von Matt

Lester Tuller - kreativní ředitel a matador české reklamy - s námi nedávno posnídal. A rovnou se i podělil o to, jak, proč a které kampaně Kaspen/Jung von Matt patří k těm nejúspěšnějším.

více
let's connect
Loading...