Cocoon
Blog
28.11.2017

Když jste nějakým projektem nadšení a cítíte, že má potenciál být něčím víc, je úplně přirozené pokusit se dát mu další rozměr. Redesign identity Staropramenu byl skvělou příležitostí opustit na chvíli kancelář a podívat se, co všechno by se dalo s touhle značkou podniknout.

Nemohli jsme odolat pokušení vytvořit pro vlastní potěšení artefakt z něčeho, co je obvykle přítomno pouze na regálech obchodů, a s pomocí tiskářů z ESPRINTu jsme vybrané návrhy ze speciální edice plechovek Staropramen převedli do velkoformátových sítotisků.

Zvolil jsme dva typy papíru a namíchali barvy tak, aby sítotisk co nejvěrněji odrážel podobu plechovek, pak už stačilo jen pár tahů špachtlí a příběhy Staropramenu ožily a na novém pozadí nabyly zcela nového významu. Jsme hrdí na to, že naše práce přispěla k tomu, aby příběhy téhle značky byly i nadále živé a inspirovaly budoucí generace pivovarníků a milovníků piva.

 

tagy: brand positioning Staropramen brand strategy
sdílejte:
zobrazit vše

Může se vám také líbit:

Milan Design Week 2018

Milan Design Week 2018

Cocoon vyrazil za inspirací na Milan Design Week 2018

více
Znaky a náznaky sémiotiky

Znaky a náznaky sémiotiky

Značky zakotvené v neviditelných vrstvách.

více
Vylepšená realita

Vylepšená realita

Virtuální a rozšířená realita neznají téměř žádné limity a zároveň mají neomezené množství využití.

více
let's connect
Loading...