Cocoon
Blog
28.11.2017

Když jste nějakým projektem nadšení a cítíte, že má potenciál být něčím víc, je úplně přirozené pokusit se dát mu další rozměr. Redesign identity Staropramenu byl skvělou příležitostí opustit na chvíli kancelář a podívat se, co všechno by se dalo s touhle značkou podniknout.

Nemohli jsme odolat pokušení vytvořit pro vlastní potěšení artefakt z něčeho, co je obvykle přítomno pouze na regálech obchodů, a s pomocí tiskářů z ESPRINTu jsme vybrané návrhy ze speciální edice plechovek Staropramen převedli do velkoformátových sítotisků.

Zvolil jsme dva typy papíru a namíchali barvy tak, aby sítotisk co nejvěrněji odrážel podobu plechovek, pak už stačilo jen pár tahů špachtlí a příběhy Staropramenu ožily a na novém pozadí nabyly zcela nového významu. Jsme hrdí na to, že naše práce přispěla k tomu, aby příběhy téhle značky byly i nadále živé a inspirovaly budoucí generace pivovarníků a milovníků piva.

 

tagy: brand positioning Staropramen brand strategy
sdílejte:
zobrazit vše

Může se vám také líbit:

V is for Victory. And Vilnius.

V is for Victory. And Vilnius.

Read our Creative Director’s diary from the Vilnius visit as Chairwoman of The NAPA Baltics Awards.

více
Milan Design Week 2018

Milan Design Week 2018

Cocoon vyrazil za inspirací na Milan Design Week 2018

více
Znaky a náznaky sémiotiky

Znaky a náznaky sémiotiky

Značky zakotvené v neviditelných vrstvách.

více
let's connect
Loading...