Cocoon
Blog
2.6.2017

Anna Belousova vyrazila na kreativní festival OFFF Barcelona, kde se setkala s předními designéry z celého světa. V rámci festivalu navštívila nejen nespočet inspirativních seminářů, ale na různých workshopech přiložila i ruku k dílu. Účastníci před i na pódiu měli čím přispět, a jak už to tak bývá, někteří z nich udělali na Annu opravdu velký dojem.

 

 

Kdyby měl černý humor lidskou tvář, vypadal by jako ilustrátorka Wasted Rita. Ta se s publikem podělila o to, jak jí její kresby (třeba ručně psané papírky o rozchodu nebo “nešťastné" cookies s dvojsmyslnými komplimenty psané na útržky papíru) pomáhají srovnat se s depresí a celkovou nespokojeností. To jak se Rita cítí ovlivňuje její kreativitu. Takže veškerou svou negativitu filtruje někam mimo sebe, do světa svých projektů.

 

 

Anton & Irene jsou dva návrháři s rozmarným vzhledem, kteří k celkové spokojenosti přistupují dle formulky 60/40. Věří, že pro jejich kreativitu je zásadní, aby prací na klientských projektech trávili maximálně 9 měsíců v roce a zbylé 3 věnovali těm vlastním. Ironií je, že designery si klient většinou vybírá právě na základě jejich autorských projektů. I proto nemají Anton & Irene problém spolupracovat se společnostmi jako jsou National Geographic, BBC a Apple.

 

 

Animátor a designer Santiago Carrasquilla získal příležitost svého života, když ho najal samotný: Stefan Sagmeister.  Ve svém povídání popsal, jaké to je začít pracovat ihned po škole a publiku poradil, jak v davu tak obrovského průmyslu vyniknout. Poté promítl Sagmeisterův dokument o tom, jak 6 let hledal štěstí - “The Happy Film”. Jasně, věci nikdy nejsou až tak snadné. I sám Santiago tvrdí: “Má snaha dosáhnout něčeho smysluplnějšího, se ukázala jako pěkná blbost.”

 

 

Kreativita je všude kolem nás. Proto jsme rádi, že členové našeho týmu v Cocoonu dokážou pracovat i vzdáleně, a to ze všech koutů planety. Když se to vezme kolem a kolem, tak pro inspiraci si vždy můžeme někam zaletět. 

 

tagy: Capture opportunities
sdílejte:
zobrazit vše

Může se vám také líbit:

V kuchyni Kaspen/Jung von Matt

V kuchyni Kaspen/Jung von Matt

Lester Tuller - kreativní ředitel a matador české reklamy - s námi nedávno posnídal. A rovnou se i podělil o to, jak, proč a které kampaně Kaspen/Jung von Matt patří k těm nejúspěšnějším.

více
CO stojí za změnou naší identity

CO stojí za změnou naší identity

Jak už to tak po dvaceti letech bývá, přišel čas na změnu.

více
Staropramen Granát osvěží obsahem i obalem

Staropramen Granát osvěží obsahem i obalem

Mrkněte se na náš nejnovější designový počin a rovnou si jednu láhev i otevřete.

více
let's connect
Loading...