Cocoon
Blog
2.6.2017

Anna Belousova vyrazila na kreativní festival OFFF Barcelona, kde se setkala s předními designéry z celého světa. V rámci festivalu navštívila nejen nespočet inspirativních seminářů, ale na různých workshopech přiložila i ruku k dílu. Účastníci před i na pódiu měli čím přispět, a jak už to tak bývá, někteří z nich udělali na Annu opravdu velký dojem.

 

 

Kdyby měl černý humor lidskou tvář, vypadal by jako ilustrátorka Wasted Rita. Ta se s publikem podělila o to, jak jí její kresby (třeba ručně psané papírky o rozchodu nebo “nešťastné" cookies s dvojsmyslnými komplimenty psané na útržky papíru) pomáhají srovnat se s depresí a celkovou nespokojeností. To jak se Rita cítí ovlivňuje její kreativitu. Takže veškerou svou negativitu filtruje někam mimo sebe, do světa svých projektů.

 

 

Anton & Irene jsou dva návrháři s rozmarným vzhledem, kteří k celkové spokojenosti přistupují dle formulky 60/40. Věří, že pro jejich kreativitu je zásadní, aby prací na klientských projektech trávili maximálně 9 měsíců v roce a zbylé 3 věnovali těm vlastním. Ironií je, že designery si klient většinou vybírá právě na základě jejich autorských projektů. I proto nemají Anton & Irene problém spolupracovat se společnostmi jako jsou National Geographic, BBC a Apple.

 

 

Animátor a designer Santiago Carrasquilla získal příležitost svého života, když ho najal samotný: Stefan Sagmeister.  Ve svém povídání popsal, jaké to je začít pracovat ihned po škole a publiku poradil, jak v davu tak obrovského průmyslu vyniknout. Poté promítl Sagmeisterův dokument o tom, jak 6 let hledal štěstí - “The Happy Film”. Jasně, věci nikdy nejsou až tak snadné. I sám Santiago tvrdí: “Má snaha dosáhnout něčeho smysluplnějšího, se ukázala jako pěkná blbost.”

 

 

Kreativita je všude kolem nás. Proto jsme rádi, že členové našeho týmu v Cocoonu dokážou pracovat i vzdáleně, a to ze všech koutů planety. Když se to vezme kolem a kolem, tak pro inspiraci si vždy můžeme někam zaletět. 

 

tagy: Capture opportunities
sdílejte:
zobrazit vše

Může se vám také líbit:

Identita pro Mladé Vinaře

Identita pro Mladé Vinaře

Chcete-li vyrobit dobré víno, musíte pochopit roli stáří.

více
Andreea Bora a By Design

Andreea Bora a By Design

O kreativitu je třeba podělit.

více
V kuchyni Kaspen/Jung von Matt

V kuchyni Kaspen/Jung von Matt

Lester Tuller - kreativní ředitel a matador české reklamy - s námi nedávno posnídal. A rovnou se i podělil o to, jak, proč a které kampaně Kaspen/Jung von Matt patří k těm nejúspěšnějším.

více
let's connect
Loading...