Cocoon
Blog
7.12.2017

Zrak byl vždy relativně objektivním měřítkem – co vidíte, je to, co dostanete. Existují firmy, které
se učí, jak tento základní lidský smysl obelstít a rozšířit hranice našich obzorů.

Společnost Moyosa Media přijela z Holandska, aby nám ukázala, jak umí měnit vizuální svět. Využívají virtuální realitu (VR)  a rozšířenou realitu (AR) k vytváření skutečně imponujících projektů pro klienty jako např. ŠKODA.
VR a AR technologie se v nejbližší budoucnosti stanou klíčem k obchodní komunikaci, speciálně u digitálních kampaní. Setkání s touto společností pro nás znamenalo skvělý způsob, jak posílit rostoucí digitální možnosti našeho digitálního týmu.

Po krátkém úvodu a představení společnosti a jejích současných projektů nás generální ředitel Jaap Kooiker a ředitel technologií Maikel Sibbald pozvali, abychom si technologie AR a VR sami vyzkoušeli. Na jejich smartphonové aplikaci nám ve 3D předvedli naši pýchu a chloubu: plechovky Staropramenu. Potom nám na oplátku ukázali jejich pýchu a chloubu: Kremerovu sbírku. Jedná se o rozsáhlý VR projekt, který Moyosa vytvořila – v jednom virtuálním muzeu je pohromadě více než 70 obrazů starých holandských a vlámských mistrů. Díky přesným tahům štětce a typickému světlu lze fakticky prožít emoce, které chtěl umělec vyjádřit.

Nasadili jsme si virtuální brýle a uchopili ovladač. Okamžitě jsme se přenesli do jiné dimenze; přímo před našima očima visela díla Moreelseho a Rembrandta. I když jsme kolem sebe slyšeli známé hlasy, nic nás nemohlo odtrhnout od autentického pocitu, že procházíme muzeem a dozvídáme se víc o světově proslulých obrazech holandských mistrů.

Když mluvíme o digitálních kampaních, je třeba říct, že VR a AR technologie mají neuvěřitelný potenciál jak zaujmout publikum. Vytvářejí svět, ve kterém si může zákazník prohlédnout, jak bude obraz vypadat na jeho zdi, aniž by si ho musel předem koupit. Nebo jak vypadá a funguje interiér auta.
Chtěli bychom společnosti Moyosa Media moc poděkovat, že nám umožnili vstoupit do této nové kapitoly světa technologií.

tagy: Creative breakfast digital marketing
sdílejte:
zobrazit vše

Může se vám také líbit:

Milan Design Week 2018

Milan Design Week 2018

Cocoon vyrazil za inspirací na Milan Design Week 2018

více
Znaky a náznaky sémiotiky

Znaky a náznaky sémiotiky

Značky zakotvené v neviditelných vrstvách.

více
Staropramen sítotiskem

Staropramen sítotiskem

Některé designy si zaslouží víc než být jen obal

více
let's connect
Loading...