Cocoon
Blog
6.6.2017

Jak už to tak po dvaceti letech bývá, přišel čas na změnu. A ne ledajakou. V Cocoonu jsme to vzali pěkně od podlahy. Zamysleli jsme se nad tím, kdo jsme a kam míříme. Našli jsme svoji novou vizi a změnili vizuální identitu. Díky našim mnohaletým zkušenostem jsme si uvědomili, že skutečným smyslem naší práce je inspirovat sebe i okolní svět a mít radost, že můžeme tvořit. Proto se snažíme spolupracovat s kreativními lidmi i firmami, které to vnímají stejně. Kreativita je pro nás jazykem překračujícím hranice států i rodné řeči, ale abychom se domluvili mezi sebou i s klienty, používáme především angličtinu. Pracujeme na všem spolu, kooperujeme, proto jsme CO (anglické společně) rovnou zvýraznili. Tak co, LET'S CO?

 

LET'S CO GENERATOR

Baví nás tvořit společně. Takže jsme vymysleli interaktivní platformu Let’s CO, kde si může kdokoliv kdykoliv i odkudkoliv jen tak pro radost kreativně pohrát. Přidejte se i vy: www.cocoon.cz/letsco

 

 

LET'S CO VIDEO

Cocoonu představivost rozhodně neschází. A protože nám na výsledku záleží a chceme, aby dobře odvedená práce jaksepatří vypadala a působila, připravili jsme video, které naši snahu o Let’s Co vysvětluje. Doufáme, že se vám bude líbit.

 

tagy: visual identity byznys inovace cocoon
sdílejte:
zobrazit vše

Může se vám také líbit:

V kuchyni Kaspen/Jung von Matt

V kuchyni Kaspen/Jung von Matt

Lester Tuller - kreativní ředitel a matador české reklamy - s námi nedávno posnídal. A rovnou se i podělil o to, jak, proč a které kampaně Kaspen/Jung von Matt patří k těm nejúspěšnějším.

více
Výlet po OFFF Barcelona

Výlet po OFFF Barcelona

Anna Belousova vyrazila na kreativní festival OFFF Barcelona, kde se setkala s předními designéry z celého světa.

více
Staropramen Granát osvěží obsahem i obalem

Staropramen Granát osvěží obsahem i obalem

Mrkněte se na náš nejnovější designový počin a rovnou si jednu láhev i otevřete.

více
let's connect
Loading...