Cocoon
Blog
6.7.2017

Jako každý rok, i letos se v Bratislavě konala konference By Design. O posledních novinkách z branže se s publikem podělili top designeři, kteří se podíleli na mnoha úspěšných a známých kampaních. Na konferenci vyrazila i naše designérka Andreea Bora a my jsme rádi, že si ji nenechala ujít. Kdo ji zaujal nejvíc?

 

 

Třeba Mark Porter, který se podílel na rebrandingu britského deníku The Guardian a holandských RTL NIEWS. Vznik nového loga RTL inspirovalo to, jak a kde si uživatelé prohlížejí zprávy - na smartphonu. Každé písmenko napodobuje úhly a tenký tvar zase rámečky chytrých telefonů. Mark Porter se pokusil co nejvíce přizpůsobit momentální situaci a platformám, na kterých se dozvídáme o posledních novinkách ze světa. 

 

 

Mezi další slavné tváře patří třeba Jonathan Lee z Googlu a duo Mucho Studio. Kreativní ředitel Jonathan Lee se podílel na rebrandingu Googlu do hravé a zároveň seriózní podoby, jakou známe dnes. A nejen to. Jonathan stojí za vznikem Google Design, tedy platformy, která propojuje designéry ze všech koutů oboru. V Mucho Studio zase vymysleli unikátní Wallpaper City Guide, které vás provedou těmi nejvíc hip místy skoro všech světových metropolí.

 

 

 

A konečně Hartmut Esslinger. Jeho přínos je nepopsatelný. Za zmínku určitě stojí ,že v roce 1969 založil Frog Design a také jeho práce pro Apple. Prosadil totiž programátorský jazyk “Snow White”, ze kterého měl původně obavy i sám Steve Jobs, což je obvyklé. Esslingerův přístup totiž klienty často děsí, a to i po jeho mnoha úspěšných projektech. Sám tvrdí: “To, co lidé chtějí, není to, co chtějí doopravdy. Prácí designerů  je to pravé vysnít za ně.”

 

 

Naše kreativní snídaně jsou stále inspirativnější. Vždy se toho hodně dozvíme, ať už od kovaných odborníků, nebo našich kolegů. Těšíme se, kdo nás čeká na té další!

 

 

tagy: Creative breakfast
sdílejte:
zobrazit vše

Může se vám také líbit:

Identita pro Mladé Vinaře

Identita pro Mladé Vinaře

Chcete-li vyrobit dobré víno, musíte pochopit roli stáří.

více
V kuchyni Kaspen/Jung von Matt

V kuchyni Kaspen/Jung von Matt

Lester Tuller - kreativní ředitel a matador české reklamy - s námi nedávno posnídal. A rovnou se i podělil o to, jak, proč a které kampaně Kaspen/Jung von Matt patří k těm nejúspěšnějším.

více
CO stojí za změnou naší identity

CO stojí za změnou naší identity

Jak už to tak po dvaceti letech bývá, přišel čas na změnu.

více
let's connect
Loading...